>

תיקון קולטי שמש

אחד המכשירים הנפוצים ביותר בישראל הוא דוד השמש. אין כמעט משפחה שמוותרת על התענוג ליהנות ממים חמים במקלחת מבלי שצריך לשלם כסף עבור חימום המים באמצעות חשמל. דוד שמש מאפשר לנו לנצל אנרגיה זמינה של קרני השמש, להמיר אותם לחשמל ולהשתמש בהם בכדי לחמם את מיכל המים. החלק שאחראי על קליטת קרני השמש והמרתם לחשמל הוא קולטי השמש, ועל כן הקולטים הם החלק החשוב ביותר בדוד. למעשה, כאשר ישנה תקלה בקולטים קשה מאוד לפספס אותה, מאחר והמים לא מתחממים כמו שצריך. תיקון קולטי שמש צריך להתבצע על ידי טכנאי דודים מקצועי ובעל ניסיון, אשר יוכל לאתר את התקלה ולבצע את התיקון בצורה מקצועית. סמיון אינסטלציה הוא איש מקצוע בתחום הדודים המספק שירותי תיקון קולטי שמש ותקלות שונות בדוד באזור חיפה והסביבה.

איזה תקלות מצריכות תיקון קולטי שמש?

קולטי השמש הם לא מכשיר מורכב, ועל כן במרבית המקרים כאשר ישנה תקלה בדוד, התקלה היא בדוד עצמו ולא בקולטים. למעשה, קולטי השמש בדרך כלל מחזיקים מעמד היטב שנים רבות ללא תקלות. עם זאת, יכולים להיות מקרים בהם הצינורות של הקולטים מתמלאים אבנית, ואז ישנה סתימה המונעת מהמים החמים להגיע אלינו לאמבטיה. כמו כן, לעיתים ישנה נזילה מהצינורות אשר נגרמת כתוצאה ממפגע חיצוני או מהתקנה לא ראויה של הצינורות, וגם במקרה כזה יש צורך לקרוא לטכנאי דוד שמש המבצע תיקון קולטי שמש. עם זאת, כדאי לדעת כי ניתן תקלות בקולטים באמצעות תחזוקה שוטפת של הקולטים, לנגב אותם מאבק ולקרוא לאיש מקצוע לבצע שטיפה פנימית שלהם פעם בכמה שנים.

מי מבצע תיקון קולטי שמש?

תיקון קולטי שמש כמו כל תיקון תקלה בדוד, חייב להתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך ובעל ניסיון בתחום, אשר יבצע את העבודה בצורה בטוחה ומקצועית. זכרו – מדובר כאן על מכשיר חשמלי הפועל עם מים, כך שעבודה לא זהירה יכולה לגרום לתוצאות קשות. כמו כן, כדאי לקרוא דווקא לאיש מקצוע אמין כמו סמיון אינסטלציה אשר ייקח לכם מחיר הוגן. אז אם אתם צריכים תיקון קולטי שמש – אנחנו הכתובת עבורכם.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

התקנת קולטי שמש
התקנת קולטי שמש

קולטי השמש הם הרכיב החשוב ביותר בדוד השמש, בטח כאשר מדובר על חודשי הקיץ בהם מרבית האנרגיה לחימום המים מגיעה

קרא עוד >>
עבודות אינסטלציה

צנרת היא חלק בלתי נפרד מכל מבנה, המבטיחה זרימה חלקה של המים ומונעת אסונות פוטנציאליים כמו נזילות והצפות. לכן, הבנת

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: