>

התקנת קולטי שמש

קולטי השמש הם הרכיב החשוב ביותר בדוד השמש, בטח כאשר מדובר על חודשי הקיץ בהם מרבית האנרגיה לחימום המים מגיעה מקרני השמש. ועל כן, כאשר ישנה תקלה ונדרשת התקנת קולטי שמש חדשים, חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע בעל ניסיון בתחום אשר יבצע את ההתקנה בצורה המקצועית ביותר, תוך הקפדה על כך שההתקנה תבוצע בצורה שתאפשר להפיק הכי הרבה אנרגיה מקרני השמש. סמיון אינסטלציה הוא איש מקצוע בעל ניסיון רב בהתקנה של קולטי שמש ובתיקון תקלות דודים, והוא ישמח לבצע עבורכם את ההתקנה בצורה מקצועית.

כמה עולה התקנת קולטי שמש?

המחיר עבור התקנת קולטי שמש משתנה לפי סוג הדוד וגודלו. לדוגמא, ההבדל בין קולטי שמש עבור דוד גדול המכיל 200 ליטר, לבין קולטי השמש הנדרשים עבור דוד המכיל רק 80 ליטר יכול להגיע גם לאלף שקלים ויותר. כמו כן, קולטי שמש של מותג גדול ומוכר יותר כמו כרומגן או אמישרגז יעלה יותר כסף מאשר קולטי שמש של חברות קטנות ופחות מוכרות. בדרך כלל ההפרש בין מחיר קולטי שמש של המותגים הגדולים לבין המחיר עבור קולטי שמש של חברות קטנות יעמוד על כמה מאות שקלים. עם זאת, חשוב לזכור שלעיתים כדאי להשקיע ולרכוש קולטי שמש יקרים יותר ואיכותיים אשר יוכלו להחזיק מעמד היטב לאורך שנים רבות יותר ולנצל טוב יותר את קרני השמש. אפשר לומר כי בממוצע המחיר עבור קולטי שמש נע בין 1,500 ₪ עבור קולטי שמש לדוד קטן ועד 4,000 לקולטי שמש ממותג מוביל עבור דוד גדול.

 מי מבצע התקנה של קולטי שמש?

התקנת קולטי שמש היא עבודה מורכבת יחסית הדורשת לא מעט ידע וניסיון בכדי לבצע אותה כמו שצריך. ועל כן, אם אתם רוצים להיות רגועים שהעבודה מתבצעת בצורה המקצועית ביותר והקולטים יותקנו כמו שצריך, כדאי מאוד לקרוא לאיש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום כמו סמיון אינסטלציה, אשר יבצע עבורכם את ההתקנה ביעילות רבה ובמקצועית. אז אם אתם זקוקים להתקנה של קולטי שמש – פנו אלינו ונשמח מאוד לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עבודות אינסטלציה

צנרת היא חלק בלתי נפרד מכל מבנה, המבטיחה זרימה חלקה של המים ומונעת אסונות פוטנציאליים כמו נזילות והצפות. לכן, הבנת

קרא עוד >>
תיקון קולטי שמש
תיקון קולטי שמש

אחד המכשירים הנפוצים ביותר בישראל הוא דוד השמש. אין כמעט משפחה שמוותרת על התענוג ליהנות ממים חמים במקלחת מבלי שצריך

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: