>

החלפת קולט שמש

תקלות בדוד השמש הם אולי הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לנו, בטח כאשר אנחנו מגלים אותם כאשר אנחנו רוצים כבר להיכנס להתקלח לאחר יום עבודה מפרך. הרבה פעמים תיקון של דוד שמש יכול להיות סיפור קצר ולא מורכב, אך חייבים גם להתכונן אל מקרים בהם ישנה תקלה גדולה המצריכה החלפה של אחד החלקים. במקרה כזה המחיר מטפס כלפי מעלה וצריך להכין את הארנק. ועל כן, בכל מקרה של תקלה בדוד כדאי מאוד לוודא שאתם קוראים לאיש מקצוע אמין ובעל ניסיון בתחום, אשר יידע לזהות את הבעיה בתוך זמן קצר, ולקחת לכם מחיר הוגן עבור העבודה. אחד המקרים שבהם תצטרכו ככל הנראה להיפרד מכמה אלפי שקלים הוא כאשר יש צורך לבצע החלפת קולט שמש. סמיון אינסטלציה הוא איש מקצוע המתקן תקלות בדודי שמש, והיא יבצע עבורכם החלפת קולט שמש במחיר הוגן.

מה המחיר של החלפת קולט שמש?

המחיר עבור החלפת קולט שמש משתנה בעיקר על פי גודלו של הדוד שעבורו פועל הקולט, והמותג שממנו עשוי הקולט. לדוגמא, החלפת קולט שמש עבור דוד שמש גדול של 200 ליטר יעלה כ – 3,000 ₪, ואפילו יותר כאשר מדובר על קולט שמש של חברה מובילה. לעומת זאת, כאשר מדובר על החלפת קולט שמש לדוד קטן יותר של כמאה ליטרים, המחיר לקולט כולל ההתקנה לא אמור לעבור את האלפיים שקלים גם כאשר מדובר על קולט מחברה טובה.

למי קוראים עבור החלפת קולט שמש?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם באיש מקצוע אמין ומקצועי אשר יבצע את התיקון בצורה מקצועית ויתקין לכם קולט חדש בצורה הטובה ביותר, כדאי לקרוא לאיש מקצוע שכבר "יצא צדיק". סמיון אינסטלציה הוא טכנאי מקצועי המבצע התקנה של דודי שמש וכן החלפת קולטי שמש, וכבר יצא צדיק בתוכנית יצאת צדיק של חיים אתגר. אז אם אתם רוצים לבצע החלפת קולט שמש אצל מישהו בעל ניסיון בתחום אשר ייקח לכם מחיר הוגן – פנו אלינו ונשמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת עבור החלפת קולט השמש שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

תיקון קולטי שמש
תיקון קולטי שמש

אחד המכשירים הנפוצים ביותר בישראל הוא דוד השמש. אין כמעט משפחה שמוותרת על התענוג ליהנות ממים חמים במקלחת מבלי שצריך

קרא עוד >>
מערכות סולאריות
מערכות סולאריות

מערכות סולאריות לחימום מים מערכות חימום מים סולאריות הן דרך פופולרית לרתום את כוחה של השמש לחימום מים למטרות שונות.

קרא עוד >>
עבודות אינסטלציה

צנרת היא חלק בלתי נפרד מכל מבנה, המבטיחה זרימה חלקה של המים ומונעת אסונות פוטנציאליים כמו נזילות והצפות. לכן, הבנת

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: